Haos pe aeroportul Heathrow. Un avion fără pasageri, dar plin cu 1.000 de bagaje pierdute, a zburat de la Londra la Detroit din cauza crizei de personal

Haos pe aeroportul Heathrow. Un avion fără pasageri, dar plin cu 1.000 de bagaje pierdute, a zburat de la Londra la Detroit din cauza crizei de personal

Criza de personal de la Heathrow din ultimele săptămâni a fost numită „airmageddon”. Autorităţile aeroportuare au răspuns la zborurile anulate şi la plângerile masive de bagaje pierdute spunând companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi.

Aşa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport, deşi nu putea lua mai mulţi pasageri.

„Echipele Delta au lucrat la o soluţie creativă pentru a muta bagajele de cală întârziate de la Heathrow din Londra pe 11 iulie, după ce un zbor regulat a trebuit să fie anulat având în vedere restricţiile privind volumul de pasageri de pe aeroportul Heathrow”, se arată într-un comunicat al companiei aeriene. „Zborul 9888 Delta de la Heathrow la hub-ul Delta din Detroit a zburat cu 1.000 de bagaje înapoi în Statele Unite, unde echipele au trimis apoi bagajele clienţilor noştri.”

Zborul fără pasageri a fost raportat pentru prima dată de New York Times.

Delta şi alte companii aeriene americane s-au confruntat cu lipsa de personal şi cu probleme de servicii în acest sezon de vacanţă de vară, ceea ce a cauzat anularea a aproape 30.000 de zboruri către, dinspre sau în interiorul Statelor Unite, potrivit serviciului de monitorizare FlightAware. Perturbaţiile au fost deosebit de grave în weekendurile de sărbători, cum ar fi Ziua Memorialului, weekendul Zilei Tatălui şi vacanţa de 4 iulie.

Delta (DAL) a raportat miercuri venituri care au fost mult mai mici decât cele preconizate, în parte din cauza costurilor mai mari ale combustibilului, dar şi în mare măsură atribuite costului de rezolvare a acestor probleme de servicii, scrie CNN.

Deşi Delta nu a dezvăluit costurile exacte ale problemelor legate de servicii, a spus că va plăti o sumă suplimentară de 200 de milioane de dolari în acest an pentru ore suplimentare şi plăţi premium pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Iar asta excluzând alte costuri asociate cu întreruperile serviciilor, cum ar fi zborurile cu avioane pline cu bagaje în străinătate, fără clienţi la bord.

„Vreau să le mulţumesc clienţilor noştri pentru răbdarea şi înţelegerea lor până când redăm încrederea la care vă aşteptaţi de la Delta”, a declarat CEO-ul Delta, Ed Bastian, în timpul unui apel cu investitorii miercuri.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…