Haos în Gara de Nord: un deranjament la o linie de contact a dat peste cap traficul, trenuri întârziate

Haos în Gara de Nord: un deranjament la o linie de contact a dat peste cap traficul, trenuri întârziate

Este haos în Gara de Nord, după ce locomotiva unui tren de călători a rupt cu pantograful linia de contact. În această situație, multe dintre trenurile care ar fi trebuit să ajungă sau să plece din Capitală au întârzieri de peste o oră.

Trenurile vin sau pleacă având mari întrâzieri FOTO Shutterstock

Trenurile vin sau pleacă având mari întrâzieri FOTO Shutterstock

Conform CFR Călători, la această oră este închisă circulația pe liniile de la 9 la 14, din cauza unei defecțiuni la linia de contact, produsă de o locomotivă a companiei feroviare de stat.

Incidentul a avut loc când locomotiva ieșea din depou și urma să cupleze vagoanele. Atunci, pantograful a rupt linia de contact, undeva în zona Podului Grant. În prezent, se circulă doar pe liniile de la 1 la 8 în Gara de Nord.

Compania CFR Infrastructură a transmis că se intervine cu drezina pantograf adusă din Chitila pentru remedierea defecțiunii.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că traficul feroviar în Gara de Nord este închis, la această oră, pe liniile de la 9 la 14, din cauza unui deranjament produs la linia de contact de o locomotivă a CFR CĂLĂTORI, care la ieșirea din Depou, pentru remorcarea trenului IR 1996, a rupt pantograful, în zona Podului Grant. Se circulă în acest moment doar pe liniile 1 - 8, iar în așteptare pentru reînscriere în circulație sunt trenurile IC 551, garat pe linia 14 și IR 1996, la linia 13. Se va interveni cu drezina pantograf, sosită din Chitila, pentru remediere deranjament la linia de contact și asigurarea pantografului locomotivei”, arată compania într-un comunicat.

Ce trenuri sunt afectate

Totodată, circulația mai multor trenuri a fost afectată, garniturile sosind sau plecând cu mari întârzieri.

La trenul IR 1996 care circulă în relația Mangalia – Craiova, la intrarea pe linia 13 din stația București Nord, s-a produs avarierea echipamentului exterior destinat preluării tensiunii, precum și avarierea liniei de contact. În urma acestui deranjament, alimentarea cu energie electrică a liniilor 9-14 din Gara de Nord București a fost întreruptă temporar, fiind necesară intervenția cu drezina pantograf.

Până la remedierea deranjamentului de către echipa specială a CFR SA și reluarea circulației în condiții de siguranță, sunt afectate următoarele trenuri: IR 1996 Mangalia – Craiova, IC 551 București Nord – Suceava, RE 9257 București Nord – Pitești, IR 1577 București Nord – Galați. Cauzele care au condus la avarierea echipamentului exterior al locomotivei s unt cercetate de către echipa prezentă la fața locului”, a anunțat CFR Călători.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…