Halep, sponsorii încep să plece: Simona, părăsită de încă un mare brand și cu venituri tot mai subțiate
Consecințele suspendării Simonei Halep (32 de ani) pentru dopaj au fost contabilizate deja din punct de vedere sportiv. Vorbim despre un bilanț dureros, care o duce pe „Simo“ în situația unei jucătoare retrase din activitate.
Ștearsă din clasamentul WTA și fără niciun meci de 435 de zile, constănțeanca se antrenează, în continuare, însă, din păcate, pentru un viitor incert. Fiindcă în cazul în care apelul de la TAS nu-i va reduce suspendarea de patru ani, Halep va avea dreptul de a se înscrie în turnee, abia după 6 octombrie 2026, când va avea 35 de ani!
Vestea proastă e că, în așteptarea verdictului final de la TAS, sponsorii își pierd deja răbdarea cu fosta ocupantă a locului 1 WTA. Dovadă și faptul că un mare partener comercial al Simonei, Hublot, a pus capăt colaborării cu ea. Firma elvețiană care produce ceasuri de lux a scos-o pe românca de pe lista ambasadorilor săi de pe site-ul oficial. Aici, Halep, sponsorizată din 2016 de Hublot, era într-o companie selectă, alături de nume mari, precum Novak Djokovici, Usain Bolt sau trupa Depeche Mode. Site-ul prosport.ro a notat că despărțirea de Hublot a venit după ce Halep fusese deja părăsită și de alți sponsori, precum Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România.
4
milioane de dolari pe an încasa Simona Halep din sponsorizări, înainte să fie implicată într-un caz de dopaj.
Sursa: adevarul.ro