Grindeanu despre posibilitatea ca oaia să fie brandul turistic al României: Până în 2020, e o frunză
Oaia nu poate să fie brandul turistic al României, pentru că, până în anul 2020, acesta este reprezentat de o frunză, a afirmat, marți, premierul Sorin Grindeanu.
Șeful Executivului a precizat că ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a spus că discuția din comitetul de promovare a României a vizat "promovarea unor lucruri foarte cunoscute", precum Dracula și Miorița, și nu "schimbarea frunzei".
"Discuția pe care a avut-o în acel comitet de promovare a României, nu de schimbare a siglei sau a frunzei, ca să fiu mai clar, ci de promovare a României și prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute, cum ar fi Dracula, Miorița și așa mai departe. De aici și până la schimbarea siglei, eu zic că e cale lungă și am văzut că domnul ministru Dobre a clarificat într-o declarație acest subiect", a mai afirmat Grindeanu.
AGERPRES