Google a lansat un portal care arată de unde vine cererea pentru călătorii în România
Google lansează Travel Insights with Google, un portal cu mai multe instrumente care furnizează date locale, care pot ajuta industria turismului să înţeleagă mai bine cererea în domeniu şi să ia decizii argumentate, potrivit unui comunicat remis vineri AGERPRES.
"În fiecare zi, milioane de oameni caută pe Google informaţii legate de călătorii şi vacanţe. Aceste căutări ajută afacerile să între în contact cu clienţii, dar ne şi ajută să înţelegem entuziasmul oamenilor atunci când vine vorba de planurile de vacanţă. Căutările pe Google din ultima perioadă sunt un mesaj clar: oamenii sunt nerăbdători să călătorească şi vor să o facă în siguranţă. În mod tradiţional, estimarea destinaţiilor turistice foloseşte date istorice, însă sezoanele anterioare nu pot anticipa cu acurateţe unde vor oamenii să călătorească acum şi care va fi 'noul normal' în care afacerile din turism vor funcţiona", se menţionează în comunicat.
În acest context, Google lansează Travel Insights with Google , un portal cu mai multe instrumente care furnizează date locale, care pot ajuta industria turismului să înţeleagă mai bine cererea în domeniu şi să ia decizii argumentate.
Potrivit sursei citate, Destination Insights este unul dintre aceste instrumente, care oferă informaţii despre destinaţiile pe care oamenii dintr-o ţară le caută, în interiorul sau în afara ei, precum şi date despre zonele unde sunt persoane interesate să călătorească în ţara selectată.
"În cazul României, vedem că cel mai căutat oraş pentru cazare din România este Bucureşti (în ultima lună). Cele mai mari creşteri în căutări înregistrează Constanţa", se mai spune în comunicat.
Cel mai mare interes în căutări pentru a călători în România (în ultima lună) vine din Germania, urmată de Italia, Marea Britanie, Spania şi Israel. Destinaţiile internaţionale preferate ale românilor, prin interesul manifestat în căutări în ultima lună, sunt Grecia, Bulgaria, Turcia, Egipt şi Spania. Dacă selectăm ca ţară de destinaţie Bulgaria, românii sunt pe primul loc ca interes turistic, pa baza căutărilor la nivel global pentru această ţară (date pe ultima lună).
La nivel global, destinaţia cu cea mai mare creştere în căutări este Italia, urmată de Spania şi Marea Britanie. Cea mai mare cerere pentru vacanţe şi călătorii la nivel global vine din Statele Unite, urmată de Japonia şi Marea Britanie. AGERPRES