Eric Smith, un client din afara oraşului, a savurat un stromboli la Alfredo's Cafe din Scranton, Pennsyslvania, pe data de 16 iunie. Când a venit momentul să plătească nota, bărbatul a fost atât de impresionat de serviciu încât a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru chelneriţa sa, Mariana Lambert.
„Lambert a venit în biroul meu cu lacrimi în ochi şi tremurând, declarând că un client i-a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru o notă de plată de 13,25 dolari”, a declarat Matt Martini, manager la Alfredo's, într-o declaraţie pentru CNN.
Un alt manager, Zachary Jacobson, se afla şi el la Alfredo's când Smith a trecut pe acolo.
Restaurantul serveşte clienţi din „toate categoriile sociale", a declarat Jacobson pentru CNN. Jacobson, care lucrează la restaurantul familiei de peste un deceniu, a declarat pentru CNN că a trecut pe la cafenea în ziua sa liberă când Lambert a primit bacşişul generos.
El l-a întrebat pe Smith despre inspiraţia din spatele gestului său neaşteptat.
„A spus că era implicat în criptomonede. Încerca doar să dea un ajutor comunităţii”, a spus Jacobson. „Este născut în zonă”.
Restaurantul nu a mai primit niciodată un bacşiş atât de mare, spune Jacobson.
„Mă bucur să văd că oamenii dau înapoi”, a spus el. „Este o industrie în care este foarte greu să te implici, mai ales în timpul pandemiei”.
Clientul a scris, de asemenea, „Tips for Jesus” (Bacşiş pentru Iisus) pe bonul său, într-o referire la o trend din social media, spune Jacobson. Fraza pare să fie o referire la contul de Instagram „tipsforjesus”, care de mai mulţi ani este operat de un utilizator anonim care lasă bacşişuri mari în restaurante.
Jacobson a adăugat că bacşişul uriaş „a ajutat-o cu adevărat” pe Lambert, care lucrează la restaurant de aproximativ doi ani.
„Este bine de ştiut că încă mai există oameni buni”, a spus el. „A ajutat-o foarte mult”.
El speră că povestea îi ajută pe clienţi să îşi amintească „să fie amabili şi, cu siguranţă, să aibă răbdare în industria noastră”.