Generozitate ieşită din comun. O chelneriţă a primit un bacşiş de 14.000 de lei pentru o notă de plată de doar 65 de lei

Generozitate ieşită din comun. O chelneriţă a primit un bacşiş de 14.000 de lei pentru o notă de plată de doar 65 de lei

Eric Smith, un client din afara oraşului, a savurat un stromboli la Alfredo's Cafe din Scranton, Pennsyslvania, pe data de 16 iunie. Când a venit momentul să plătească nota, bărbatul a fost atât de impresionat de serviciu încât a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru chelneriţa sa, Mariana Lambert.

„Lambert a venit în biroul meu cu lacrimi în ochi şi tremurând, declarând că un client i-a lăsat un bacşiş de 3.000 de dolari pentru o notă de plată de 13,25 dolari”, a declarat Matt Martini, manager la Alfredo's, într-o declaraţie pentru CNN.

Un alt manager, Zachary Jacobson, se afla şi el la Alfredo's când Smith a trecut pe acolo.

Restaurantul serveşte clienţi din „toate categoriile sociale", a declarat Jacobson pentru CNN. Jacobson, care lucrează la restaurantul familiei de peste un deceniu, a declarat pentru CNN că a trecut pe la cafenea în ziua sa liberă când Lambert a primit bacşişul generos.

El l-a întrebat pe Smith despre inspiraţia din spatele gestului său neaşteptat.

„A spus că era implicat în criptomonede. Încerca doar să dea un ajutor comunităţii”, a spus Jacobson. „Este născut în zonă”.

Restaurantul nu a mai primit niciodată un bacşiş atât de mare, spune Jacobson.

„Mă bucur să văd că oamenii dau înapoi”, a spus el. „Este o industrie în care este foarte greu să te implici, mai ales în timpul pandemiei”.

Clientul a scris, de asemenea, „Tips for Jesus” (Bacşiş pentru Iisus) pe bonul său, într-o referire la o trend din social media, spune Jacobson. Fraza pare să fie o referire la contul de Instagram „tipsforjesus”, care de mai mulţi ani este operat de un utilizator anonim care lasă bacşişuri mari în restaurante.

Jacobson a adăugat că bacşişul uriaş „a ajutat-o cu adevărat” pe Lambert, care lucrează la restaurant de aproximativ doi ani.

„Este bine de ştiut că încă mai există oameni buni”, a spus el. „A ajutat-o foarte mult”.

El speră că povestea îi ajută pe clienţi să îşi amintească „să fie amabili şi, cu siguranţă, să aibă răbdare în industria noastră”.

Sursa: adevarul.ro


populare
astăzi

1 Observația lui Liviu Avram despre legătura dintre Ciucă și Georgescu în contextul noilor dezvăluiri

2 „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate” / „Domnul Șucu Dan Viorel a fost recompensat de organele de Securitate c…

3 Infarctul poate fi prevenit / 7 simptome care apar cu o lună înainte, descoperite de experții din SUA

4 De citit ce scrie, cu pragmatism, Ioana Dogioiu, despre candidatul prezidențial Nicușor Dan

5 BREAKING Luni va fi votat noul guvern!