Firma care a derulat campaniile PNL pe TikTok face plângere penală pentru „atacarea cu boți sau clonarea campaniei” după deturnarea în beneficiul lui Călin Georgescu

Firma care a derulat campaniile PNL pe TikTok face plângere penală pentru „atacarea cu boți sau clonarea campaniei” după deturnarea în beneficiul lui Călin Georgescu

Firma angajată să deruleze campaniei PNL pe Tik Tok a anunțat că va depune plângere penală pentru ca organele abilitate să cerceteze „deturnarea, atacarea cu boţi și/sau clonarea campaniei”.

Călin Georgescu FOTO: Inquam Photos/Octav Ganea

Călin Georgescu FOTO: Inquam Photos/Octav Ganea

Jurnaliștii de la Snoop au aflat că ANAF a descoperit faptul că PNL ar fi plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok.

Firma de marketing politic Kensington Communication respinge, însă, informațiile cum că ar fi avut vreo legătură cu influencerii de pe platforma TikTok, care au contribuit la promovarea lui Călin Georgescu.

„Kensington Communication va depune o plângere penală pentru ca organele abilitate să cerceteze deturnarea, atacarea cu boţi și/sau clonarea campaniei realizate de Kensington, la comanda PNL, realizată prin intermediul Platformei Fame Up, în favoarea unui candidat extremist”, a transmis Kensington.

Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL, a transmis firma într-un comunicat de presă.

„Kensington Communication face următoarele lămuriri: Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice. Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu. Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare. Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate. Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun. Pentru a continua în spiritul transparenței, atașăm briefurile (vezi mai jos – n.red) care dovedesc foarte clar că Kensington Communication a susținut o campanie de descurajare a extremismului și promovarea valorilor pro-europene. Menționăm că aceste documente au fost transmise și jurnaliștilor Snoop”, precizează într-un comunicat de presă Kensington Communication.

130 de influenceri au fost cooptați de compania Kesington Communication, angajată de PNL, pentru a promova înaintea alegerilor prezidențiale campania intitulată #EchilibrușiVerticalitate.

Aceștia, pe baza unui scenariu stabilit, au transmis printr-un video calitățile unui viitor președinte, fără a-i menționa numele. Unii influenceri au scris în comentariile de la video: „Călin Georgescu”.

În documentul desecretizat de CSAT la 5 decembrie, campania #EchilibrușiVerticalitate a fost făcută pentru Călin Georgescu, mai scrie Snoop în investigație.

Inițiatorii au prezentat persoanelor implicate metode de evitare a detecției elementelor de conținut care nu respectă politicile platformei TikTok”, se notează în documentul CSAT.

Totuși, în documentul CSAT nu apărea numele firmei angajate de PNL, și nici faptul că partidul a plătit campania, această informație fiind obținută de jurnaliști pe alte căi.

Sursa: adevarul.ro


Citește și:

populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 A cumpărat clubul de la cine nu trebuie? Americanii susțin că Dan Șucu nu este patron la Genoa