Dacă în clasamentul Superligii stă prost, aflându-se după trei etape pe loc retrogradabil, FCSB este, în schimb, cea mai urmărită echipă din România în social media.
Fiecare entitate sportivă, din ţară şi din străinătate, încearcă să-şi ţină la curent fanii cu ultimele noutăţi prin intermediul paginii de Facebook, pe Instagram şi pe canalele de YouTube. Lider pe piaţa din România în ceea ce priveşte reţelele sociale este FCSB, care are un număr uriaş de fani faţă de celelalte echipe din România, şi mai ales faţă de rivala Steaua, echipa Armatei.
Echipele cu tradiţie, Dinamo, Universitatea Craiova, Rapid, Farul, Universitatea Cluj sau Petrolul, dar şi CFR Cluj care domină campionatul în ultimul deceniu, atrag şi ele mulţi suporteri în social media, conform unei analize realizate de ziare.com.
Pe plan internaţional, Real Madrid şi FC Barcelona sunt primele în top, la distanţă semnificativă de restul plutonului format din echipele englezeşti.
Fani pe canalele de social media
FCSB 1.761.763
Dinamo 414.000
Univ. Craiova 266.169
CFR Cluj 154.204
Farul 143.051
Petrolul 106.831
Rapid 103.263
FRF 103.162
U Cluj 101.000
FC Botoşani 70.890
LPF 64.685
Poli Timişoara 56.956
FCU Craiova 47.615
Steaua 47.000
Poli Iaşi 46.625
UTA Arad 40.000
Pe plan internaţional
Real Madrid
• Instagram: 109 milioane
• Facebook: 111 milioane
• TikTok: 9,7 milioane
FC Barcelona
• Instagram: 104 milioane
• Facebook: 103 milioane
• TikTok: 12,7 milioane
Manchester United
• Instagram: 54,5 milioane
• Facebook: 74 milioane
• TikTok: 12,2 milioane