FCSB – Anderlecht: câți telespectatori s-au uitat la meciul vicecampioanei României
După cinci ani în care a lipsit din toamna europeană, echipa FCSB a adunat peste 29.000 de superteri pe Arena Națională din București, dar și un număr impresionant de telespectatori în fața televizoarelor. Pro TV, postul care a transmis în direct partida, a fost lider de audiență.
Meciul FCSB – Anderlecht s-a încheiat 0-0 FOTO Sportpictures
Cel de-al doilea meci jucat de FCSB în grupele Conference League a fost lider absolut de audiență în intervalul 22.01 – 23.52. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, postul Pro TV avea 9,8 puncte de rating și 36,9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3,8 puncte de audiență și 14,2% share. De-a lungul partidei, peste 1,6 milioane de români au trăit emoția meciului, iar în minutul de aur, la ora 22.36, aproape 1,9 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
Cu multe speranțe, cu surprize în echipa de start, antrenorul Nicolae Dică a mizat totul pentru a reuși o victorie pe teren propriu. Chiar dacă posesia le-a aparținut belgienilor, românii au reușit mai multe șuturi spre poartă, însă neconcretizate în goluri. La finalul celor 90 de minute, tabela a arătat scorul 0-0, scor care menține speranțele în următoarele jocuri.
Astfel odată cu acest punct, FCSB s-a instalat pe locul 3 în grupă, fiind la 5 puncte distanță de liderul West Ham, care are deja 6 puncte după două victorii, și la 3 față de Anderlecht, care a acumulat 4 puncte. Vicecampioana României păstrează șanse de calificare, dar are nevoie de o victorie în următorul meci.
În cea de-a treia etapă, pe 6 octombrie, FCSB va juca din nou în deplasare și îi va întâlni pentru prima dată în grupă pe cei de la Silkeborg, care au zero puncte după primele două partide jucate.
Sursa: adevarul.ro