Fabrizio Romano, mit demontat. „Zeul trasferurilor” e acuzat că ia bani de cluburi și de la impresari
Fabrizio Romano a devenit o adevărată instituție în materie de transferuri. Jurnalistul italian, expert în mercato, și-a făcut un renume din a fi e primul care află când și cu cine semnează marile vedete, iar tranzacțiile anunțate de el pot fi luate deja ca fiind oficiale.
Fabrizio Romano, cel mai respectat specialist în transferuri. Foto Facebook
Însă un coleg de-al său din Danemarca, Bager Thogersen de la Tipsbladet, a inițiat o anchetă în care a descoperit că Fabrizio Romano percepe taxe pentru tweeturile pe care le publică pe platforma X. Nordicul susține că echipa lui Romano a încercat să negocieze acorduri de sponsorizare cu cluburile, iar acestea plătesc pentru ca el să le menționeze în știrile sale privind transferurile.
Purtător de cuvânt pentru impresari
„Știu că Fabrizio Romano este sărbătorit ca un zeu pe rețelele de socializare. Dar trebuie să spun că el primește foarte des informațiile sale de la agenții jucătorilor și se dovedește a fi un purtător de cuvânt al agendei lor”, a spus ziaristul de la Tipsbladet despre italian. Bager Thogersen trage concluzia: „Este o afacere în care cluburile și agenții trebuie să plătească pentru publicitate, iar asta nu poate fi numit niciodată jurnalism. Ceea ce ar trebui să arate ca jurnalism este, în schimb, condus de interese pur comerciale.”
Potrivit danezului, informațiile despre transferuri ar fi publicate de Fabrizio Romano pe platforma X în schimbul unor bani. Un tweet costă aproximativ 1.000 de dolari, iar un videoclip este redat în schimbul a 6.000 de dolari. Contactat de Thogersen, jurnalistul italian nu a vrut să comenteze acuzațiile care i se aduc în Tipsbladet.
Sursa: adevarul.ro