Dogfidelity, rețea de socializare pentru câini, se deschide marți la Paris
Câinii au deja saloane de înfrumusețare, hoteluri, linii de îmbrăcăminte, le lipsea însă o rețea de socializare a lor. Acest lucru se realizează marți, odată cu lansarea oficială a Dogfidelity, un Facebook al celor mai buni prieteni ai oamenilor, creat de trei parizieni.
Pe Facebook-ul pentru câini, primul profil care apare este cel al stăpânilor, scrie 20minutes.fr. 'Poate posta însă câte informații dorește proprietarul, cât de puține', afirmă Thierry Maupas, unul dintre cei trei cofondatori ai site-ului. Urmează profilul câinelui, cu o sumedenie de date: nume, rasă, culoarea blănii, data nașterii, activitățile practicate și bieneînțeles 'un număr nelimitat de fotografii care pot fi accesate și transmise', adaugă Maupas.
Ambiția Dogfidelity este 'să faciliteze schimburile între iubitorii de câini. Există deja mai multe site-uri pe care se întâlnesc amatorii de câini, dar nu presupun anumite servicii, cum facem noi', arată Maupas. Dogfidelity mizează pe această specializare, propunând servicii destinate câinilor. 'Există o opțiune +câine pierdut+ pentru a semnala dispariția patrupedului și un mesaj care se cere deschis când este trimis celor înscriși în Dogfidelity pe o rază de 10 kilometri de locul în care vă aflați', mai spune creatorul site-ului.
Pe site se poate ține online și un carnet de sănătate al câinelui, 'care poate fi consultat oriunde de veterinar'. Rețeaua de socializare ar putea sta și la baza creării arborelui genealogic al câinelui prin introducerea numerelor cipurilor părinților săi. 'Toți câinii cu aceiași părinți se vor regăsi ca frați, surori, frați vitregi, surori vitrege, verișori', mai spune Maupas.
'Site-ul va fi tradus în engleză la sfârșitul lunii iunie pentru a ajunge în țările anglo-saxone, iar apoi, tot în cursul acestei veri, și în alte limbi', precizează creatorul site-ului.
AGERPRES