Discovery Life, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, se lansează în Europa, pe 1 februarie
Discovery Life, o nouă televiziune din portofoliul Discovery Communications, se va lansa în Europa pe 1 februarie, în Polonia.
Discovery Life, o nouă televiziune din portofoliul Discovery, se lansează în Europa, pe 1 februarie
Discovery Communications a anunţat, în iulie 2014, că televiziunea Discovery Life se va lansa în SUA pe 15 ianuarie 2015, prin rebranduirea Discovery Fit & Health, informează broadbandtvnews.com .
Potrivit broadbandtvnews.com, televiziunea Discovery Life se va lansa şi în Europa, pe 1 februarie, în Polonia.
În Polonia, Discovery Life va înlocui Animal Planet, în timp ce televiziunea Animal Planet HD va continua să fie disponibilă pentru telespectatorii polonezi şi după 1 februarie, conform relatările din presa locală.
Televiziunea Discovery Life va fi distribuită în Polonia prin cablu şi satelit, în aproximativ 55,5% din case.
Discovery Life va face parte din portofoliul Discovery Networks, Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications.
La fel ca în cazul altor televiziuni din portofoliul Discovery Networks, este de aşteptat ca Discovery Life să fie lansată ulterior şi în alte ţări din regiune.
Înfăţişând persoane obişnuite în situaţii extraordinare, Discovery Life prezintă şi o imagine nefiltrată a relaţiilor reale - de la pacient şi doctor, soţ şi soţie până la părinte - copil. Totodată, Discovery Life va continua să difuzeze cele mai de succes programe de la Discovery Fit & Health, despre sănătate şi medicină, dar şi programe factuale şi noi serii care explorează cele mai neaşteptate încercări ale vieţii.
Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, principala companie pay-TV (cu plată, n.r.), care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. Discovery Networks CEEMEA le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul celor 12 branduri de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD Showcase, dar şi prin intermediul unor produse şi servicii comerciale şi educaţionale de top. Programele Discovery sunt difuzate în 19 limbi, ajungând la peste 261 de milioane de abonaţi din 105 ţări, de pe trei continente.