Dezvăluiri CUTREMURĂTOARE din interiorul BOR! Mănăstirile COLCĂIE de HOMO și LESBI!

Dezvăluiri CUTREMURĂTOARE din interiorul BOR! Mănăstirile COLCĂIE de HOMO și LESBI!

Risc Seismic

Orgii homo, corupție în rândul episcopiilor, tăcerea complice și interesată a conducerii Bisericii Ortodoxe Române! Sunt dezvăluirile cutremurătoare cuprinse într-un mesaj-Armaghedon trimis mai multor redacții de către un grup intitulat „Dumnezeul Românilor”. Mesajul, care pare extrem de bine documentat, face vorbire despre diverse cazuri de corupție din episcopiile din mai multe județe, despre cazul scandalului uriaș de la Mănăstirea Gura Motrului, când mitropolitul de atunci al Olteniei, actualul mitropolit al Moldovei, ÎPS Teofan, a fost nevoit să decimeze „populația” de călugări homosexuali. Însă nu numai mănăstirile de călugări sunt lovite de păcatul „pidosniciei”. Și mănăstirile de călugărițe sunt cuiburi de păcate. Vom prezenta, în mai multe episoade, acest mesaj-Armaghedon cu dezvăluiri cutremurătoare.

„ BOR ține ascunse foarte multe cazuri de homosexualitate, se scrie în mesaj. Vă supunem atenției un caz care a fost prezentat chiar și în presă(NR: ziarul Universul )!În vara lui 2010, stareţului de la Mănăstirea Piscul Negru de pe Transfăgărăşean, Nicolae Constantinescu, acuzat de homosexualitate, îi era ridicat dreptul de a mai sluji ca preot, iar Arhiepiscopul Calinic i-a cerut să părăsească Argeşul şi să se reîntoarcă la Vâlcea, locul său de origine. După un an în care a ţinut capul la cutie, stareţul gay a fost adus în mare taină, să slujească la Schitul Trivale din Piteşti. Cel care i-a întins o mână de ajutor răspopitului a fost stareţul Gherasim, omul care, de fapt, l-a ajutat şi înainte pe Nicolae Constantinescu să ajungă din bucătar – preot, iar mai apoi stareţ la Piscul Negru. În vara lui 2010, dinspre Mănăstirea Piscul Negru de pe Transfăgărăşan răzbăteau ecourile unei petreceri de pomină, în care protagonişti au fost chiar stareţul mănăstirii, Nicolae Constantinescu, care îşi sărbătorea ziua de naştere, şi „invitaţii” săi, preoţi şi călugări, veniţi de prin Dolj, Vâlcea, Constanţa şi Braşov. Nu ar fi fost nimic în neregulă într-o reuniune de acest fel, dacă martorii oculari nu ar fi relatat, sub jurământ, că respectiva petrecere a fost, de fapt, o orgie homosexuală, iar mănăstirea a ajuns un adevărat cuibuşor de nebunii, unde îşi aveau sălaş o mulţime de călugări cu înclinaţii gay. Mai mult, unii dintre ei erau membri activi ai unor reţele de „socializare” specifice, unde îşi ofereau serviciile.
Primele dezvăluiri au fost făcute de patru participanţi la petrecerea de pomină, de felul lor „zidari” din Constanţa, care fuseseră chemaţi de stareţul Constantinescu – chipurile, să muncească la o construcţie – după ce îl cunoscuseră pe plajă, la mare. Deoarece nu şi-au primit partea de bani convenită cu stareţul pentru „prestaţia” lor, cei patru s-au oprit în poarta Arhiepiscopiei, unde i-au predat lui IPS Calinic dovezi filmate cu dansurile între preoţi, mângâieri lascive şi multe altele. Mai mult, cei patru animatori au mărturisit că însuşi stareţul, poreclit „Bilă” – cel care îi şi tocmise – s-a dedat faţă de ei la anumite gesturi şi atingeri prin zone intime. Înainte a apleca, însă, să-l reclame pe stareţ, cei patru constănţeni au luat cu ei şi banii din cutia milei, sperând astfel să-şi mai recupereze din pagubă.
Departe de a fi un neprihănit, stareţul mănăstirii avea un trecut destul de aventuros şi plin de mistere, ce confirma spusele aşa- zişilor zidari din Constanţa, care prestau servicii sexuale contra const. Originar din comuna Vlădeşti – Vâlcea, stareţul „Bilă”, în vârstă de 63 de ani, a îmbrăcat sutana după vârsta de 40 de ani. A fost mai întâi patron, având în comuna sa natală un han. După ce l-a închis brusc, s-a mutat la Schitul din Trivale, devenind bucătarul stareţului Gherasim, cel care i-a şi îndrumat apoi paşii către Facultatea de Teologie din Piteşti. În timp, a ajuns stareţ la Piscul Negru, dar, cu toate acestea, în loc să se pocăiască, acesta şi-a dezvoltat apucăturile necurate, despre el spunându-se că  ar fi fost client frecvent al barului de gay „La Fery” din Braşov.

Orgia din august 2010 nu a fost primul scandal sexual de la Piscul Negru, ci doar „încununarea” unui lanţ de astfel de situaţii. Neavând nimic în comun cu biserica, stareţul Nicolae Constantinescu de la Mănăstirea Piscul Negru de pe Transfăgărăşan, transformase sfântul lăcaş într-un loc de pelerinaj pentru homosexualii din toată ţara. Astfel, un tânăr călugăr gay, Emil Dumitru, adus de stareţul „Bilă” la mănăstire de la un lăcaş din alt judeţ, a fost descoperit că îşi oferea serviciile pe internet, pe un site dedicat homosexualilor, sub pseudonimele „Fosforelboy” şi „Emil Călugăriţa”. El a fost alungat din mănăstirea Piscu Negru, iar arhiepiscopul Calinic a ordonat să nu fie primit în niciuna din mănăstirile din Argeş.  
Cele două scandaluri au speriat conducerea Arhiepiscopiei care, la acel moment, a anunţat oficial că stareţului de la Piscul Negru i s-a cerut să îşi pună sutana în cui şi să părăsească lumea bisericească, fiindu-i ridicat şi dreptul de a mai sluji vreodată ca preot. În septembrie 2010, în locul lui „Bilă”, Arhiepiscopia l-a trimis să păstorească mănăstirea pe stareţul de la Aninoasa, părintele Clement.
Numai că, după un an de pelerinaj prin ţară, fostul stareţ de la Piscul Negru, Nicolae Constantinescu, a fost adus în mare taină să slujească la Schitul din Trivale. Cel care i-a întins o mână de ajutor a fost şi de această dată chiar mentorul său, stareţul Gherasim, cel care din bucătar l-a făcut preot, apoi a tras sforile ca Nicolae să ajungă stareţ.”

Va urma

Risc Seismic


populare
astăzi

1 Informații care dau fiori...

2 ALERTĂ România, condamnată să-i plătească 85 de milioane de euro plus dobânzi fostului proprietar rus al rafinăriei RAFO Onești

3 VIDEO Priviți ce „drăcovenie” au scos americanii din „cutia cu maimuțe”

4 Dau și ceilalți? / O mare navă rusă s-a scufundat în Mediterană după o explozie la sala motoarelor / „Ursa Major” era „strategică” pentru Rusia

5 Băiatul lui Ștefan Bănică Jr. povestește cum a fost bătut și umilit: „Mi-a dat pumni în burtă, apoi se lua de mine: de ce plângi, ești fetiță?”