Pasagerilor din clasa premium şi din clasa economică obişnuită li se vor vinde în continuare scaune tradiţionale care nu se înclină şi nu se transformă într-un pat.
Paturile vor avea o saltea şi cearceafuri - care vor fi schimbate de echipajul de cabină după fiecare rezervare - şi vor fi stivuite unele peste altele pentru a profita de înălţimea cabinei.
Cinci scaune economice vor fi îndepărtate pentru a face loc pentru a instala şase dintre capsulele Skynest în cele opt aeronave Boeing 787-9 Dreamliners pe care Air New Zealand le va primi de la sfârşitul anului 2024.
O purtătoare de cuvânt a Air New Zealand a declarat pentru The Guardian că, deşi costul de rezervare pentru o sesiune de patru ore într-unul dintre paturi nu a fost încă stabilit, acesta va fi deschis doar pentru pasagerii de la clasa economică obişnuită şi premium.
Pasagerii vor putea rezerva doar o singură sesiune într-un pat pe zbor, deoarece se aşteaptă ca cererea pentru cele peste 200 de locuri din întreaga cabină economică să fie una extre de mare.
Purtătoarea de cuvânt a precizat că numărul de paturi va fi limitat la o singură persoană pe rând. Compania aeriană dezvoltă un sistem de rezervări pentru aceste sesiuni de odihnă.
Greg Foran, directorul executiv al Air New Zealand, a declarat că paturile de tip buncăr vor fi „o adevărată schimbare pentru experienţa de călătorie la clasa economică”.