CNAIR: Trafic deviat la intrarea în Aeroportul Henri Coandă, începând de marţi
Accesul din DN 1 către Aeroportul Internaţional Henri Coandă, sensul de mers Bucureşti - Ploieşti, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni, începând de marţi, iar restricţia va fi instituită cel mai probabil până la sfârşitul lunii aprilie, potrivit companiei de drumuri.
"Începând cu data de 3 martie 2020, accesul din DN 1 către Aeroportul Internaţional Henri Coandă, sensul de mers Bucureşti - Ploieşti, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni din DN1, km 16+120. Breteaua de acces existentă în prezent pentru intrarea din DN 1 în Aeroportul Internaţional Henri Coandă se va închide, pentru executarea lucrărilor în interiorul sensului giratoriu de la Terminalul Sosiri al Aeroportului, în vederea realizării obiectivului 'Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti - Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă, Bucureşti - Faza I, Racord CF la Terminalul 1'. Se estimează că restricţia va fi instituită până în data de 30.04.2020. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară", se precizează într-un comunicat al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), remis luni AGERPRES.
Potrivit Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), începând din data de 3 martie, ora 9:00, accesul auto la Aeroportul Internaţional Henri Coandă, pe sensul dinspre Capitală, se va efectua pe breteaua de nord, pe lângă actuala bandă de ieşire.
"Recomandăm conducătorilor auto care se deplasează în zonă să acorde atenţie sporită semnelor de circulaţie din această zonă. Precizăm faptul că măsura este temporară şi se aplică în contextul lucrărilor CFR aflate în derulare pentru legătura feroviară între Aeroportul Henri Coandă şi Gara de Nord", menţionează CNAB.
În luna iunie a anului trecut, asocierea companiilor Arcada Company - ISPCF - DB Engineering & Consulting GMBH a câştigat procedura de licitaţie publică pentru proiectul "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)", cu o ofertă financiară depusă în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA. Contractul are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie). AGERPRES