Cine sunt TELESPECTATORII în prime-time la Antena 3
Antena 3, liderul nișei televiziunilor de știri, a avut o audiență medie de 485.000 de telespectatori pe minut (prime-time, național), în perioada 1 ianuarie – 15 iulie a.c. Este a patra televiziune în topul audienței pe acest target.
Antena 3 și-a conservat audiența în prima jumătate a acestui an, înregistrând o creștere de doar 7.000 de telespectatori față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cei mai mulți telespectatori în prime-time (orele 19:00 – 24:00) ai acestei televiziuni au vârste de peste 65 de ani: 28,4%. Este cea mai mare cifră procentuală pe acest target de pe nișa știrilor. De asemenea, ponderea persoanelor cu vârste între 55 și 64 de ani este de 22,4%, a doua cifră procentuală după România TV (23,3%). Jumătate dintre telespectatorii Antena 3, în prime-time, au vârste de peste 55 de ani (50,8%).
Totuși, persoanele cu vârste între 25 și 34 de ani dețin o cotă de 10,4%, a doua cifră procentuală după Digi24 (16,8%) de pe nișa știrilor. Dar Antena 3 are o audiență pe acest target net superioară canalului Digi24.
Telespectatorii cu studii superioare sunt în proporție de 25,7%. Este a treia cifră procentuală după Digi24 (33,4%) și Realitatea TV (27,5%), dar la egalitate cu B1 TV (25,6%). Precizăm din nou, Antena 3 are audiență mai mare pe acest target.
Studiile medii au o cotă de 47,5% din totalul telespectatorilor în prime-time, cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor. Studiile primare dețin o cotă de 24,6%, a doua cifră după România TV (26,5%).
Publicul feminin este mai numeros la Antena 3 decât cel masculin: 52,3%, respectiv 47,7%. Este a doua cifră procentuală după România TV (53,5%).