Cel mai bogat om din Asia vrea să relanseze o băutură care a rivalizat cu Coca-Cola în anii 1970
Cel mai bogat om din Asia a anunțat că plănuiește să relanseze una din cele mai emblematice mărci de sucuri asiatice din anii 1970. Celebra băutură care a rivalizat în acea perioadă cu cele mai cunoscute branduri de Cola, va reveni pe rafturile magazinelor chiar din această vară.
FOTO Twitter
Reliance Group, firma dețintă de Mukesh Ambani, cel mai bogat om din Asia, a anunțat reintroducerea băuturii răcoritoare Campa Cola pe piața de sucuri din India în 3 arome: cola, lămâie și portocale. Decizia făcută publică a creat un val de nostalgie pe rețelele de socializare printre milioanele de indieni care au crescut cu această băutură.
„Atât de multe amintiri din copilărie... Dacă are gust la fel, Campa Cola se va vinde din nostalgie”, a scris Sukant Khurana pe Twitter.
Campa Cola a apărut într-o perioadă când în Asia de Sud celebrul brand de băuturi răcoritoare Coca-Cola nu era disponibil. Acest lucru s-a întâmplat la doar două decenii după introducerea brandului pe piața asiatică. Guvernul indian a introdus un regulament în anii 1970 prin care Coca-Cola era obligată să dezvăluie formula.
Campa Cola a devenit rapid lider pe piața băuturilor răcoritoare din India. Celebrul actor de la Bollywood, Salman Khan a apărut într-una din celebrele campanii de publicitate care au captivate milioane de tineri indieni. Sloganul mărcii era unul care făcea apel la patriotism: „The Great Indian Taste”.
În anii 1990, celebra băutură și-a pierdut din popularitate după ce ministrul Indiei de la acea vreme, PV Narasimha Rao, a decis să permită investițiile străine în țară. Astfel, au reapărut pe piața indiană brandurile Coca-Cola, Pepsi și Fanta.
Sursa: adevarul.ro