Ce televiziuni au avut cele mai mari audiențe de Paște
Televiziunile au preferat să nu investească foarte mult în programul de Paște și s-au bazat pe producțiile tradiționale. Asta s-a văzut și în audiențe, care au fost mai mici decât într-o perioadă normală.
NATIONAL. La ediția de Paște Românii au talent a avut o audiență a aproape 3,2 milioane de telespectatori (în urmă cu două zile, media era de peste 3,5 milioane). Cu Nea Mărin Miliardar, Antena 1 a fost pe locul doi, cu 930.000 de telespectatori. Fără serialul Trădarea (cu care concurează vinerea pe intervalul Românii au talent), Kanal D a fost, cu Ernest și cu filmul În numele regelui, pe locul trei, cu 630.000 de români media de audiență. Cu serialul turcesc, canalul avea aproape 1,3 milioane acum două zile.
Vârf național: 4.167.000 de telespectatori, la ora 22.31 (rating 22,6 și cotă de piață 46,2%). 4.410.000 de telespectatori, la ora 22.39 (rating 23,9 și cotă de piață 48,7%). Săptămâna trecută, vârful național era de peste cinci milioane.
URBAN. Aproape 1,5 milioane de telespectatori media la orașe pentru emisiunea jurizată de Andra, Andi Moisescu, Bebe Cotimanis și Mihaela Rădulescu. Acum două zile, media era de 1,6 milioane. Locul doi pentru Antena 1 cu Nea Mărin Miliardar – aproape 500.000 media.
Este cea mai mică distanță dintre Pro TV și Antena 1 din acest sezon pe intervalul talent-show-ului. Vinerea, media Românii au talent a fost și de opt-nouă ori mai mari decât audiența Antenei 1. Aseară, a fost doar de trei ori.
Kanal D, fără serialul turcesc, abia s-a văzut: locul patru cu 250.000 de telespectatori (acum două zile, avea aproape 800.000 de mii cu serialul).
Vârf urban: 1.946.000 de telespectatori, la 22.39 (rating 19,3 și 42,1 cotă de piață). 2.146.000 de telespectatori, la 22.39 (rating 21,3 și 45,2 cotă de piață). Săptămâna trecută, vârful era peste 2,5 milioane.
COMERCIAL. Audiența emisiunii de pe Pro TV a fost de 780.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (890.000 erau la ediția din Vinerea Mare). Antena 1, pe locul doi, avea aproape 250.000 de telespectatori. Pe targetul comercial, Kanal D a avit cifre de aproape zece ori mai mici decât Pro TV: locul cinci pe acest segment, față de poziția a doua acum două zile (când scotea 270.000 pe acest segment).
Vârf comercial: 1.073.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, la 22.39 (rating 21,3 și cotă de piață 51,8%). 1.204.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, la 22.39 (rating 23,9,2 și cotă de piață 48,7%)