Ce discută femeile despre maşini și care sunt cele mai comentate branduri auto
Femeile discută în cazul Toyota cu preponderenţă despre culorile pentru care ar opta ori despre gama de hibride, în timp ce menţiunile aparţinând bărbaţilor vizează informaţii detaliate cu privire la autoturisme. Mai exact, conversaţiile avute în jurul brandului Mazda se referă atât la recomandări ale acestei mărci, cât şi la rezultate de vânzări. La rândul său, Ford este prezent în conversaţiile internauţilor prin aprecieri cu privire la modelele Focus, B-Max, Fiesta şi Mondeo. Este de asemenea lăudat modul în care maşinile Ford se comportă în afara oraşului, indiferent de locaţia aleasă pentru vacanţa din această vară.
Privind de această dată spre numărul conversaţiilor înregistrate, Ford este brandul care ocupă poziţia a patra, cu 90 de menţiuni. Această marcă este în acelaşi timp şi cea care numără cele mai multe conversaţii negative, dată fiind informaţia cu privire la diminuarea comenzilor şi oprirea producţiei pentru o perioadă de 4 săptămâni.
BMW, Dacia şi Renault – cele mai comentate branduri auto.
Sursa: realitatea.net