Câți euro a cerut patroana uneie cafenele din Italia ca să taie un sanviș în două? „Munca trebuie plătită!”
O cafenea din Italia devine virală pentru că a taxat un client cu 2,20 dolari (10 lei) pentru a tăia un sandwich în două - și pentru că și-a apărat decizia.
Foto: Arhivă
Proprietara cafenelei consideră justificată decizia ei de a taxa un client cu 2,20 de dolari pentru că i-a tăiat sandwich în două, scrie Insider .
Bar Pace, o cramă și cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu 2 euro în plus pentru că a cerut să-i fie tăiat sandwich în felii.
Postând o fotografie a notei de plată, clientul a spus că a luat masa alături de altă persoană și că a vrut să împartă felul de mâncare.
„Incredibil, dar adevărat”, a scris recenzentul în iunie. Cei doi au cheltuit în total 15,70 euro (76 de lei) și au fost taxați pentru un serviciu numit „diviso a metà", se arată pe chitanță. Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar, conform profilului de pe TripAdvisor, se arată că este o femeie din Milano cu vârsta cuprinsă între 50 și 64 de ani.
Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar Bar Pace este bombardat de comentarii pe Facebook, Google și TripAdvisor de către persoane ofensate de această practică.
De atunci, TripAdvisor a suspendat noile recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la recenziile din partea unor persoane care nu au vizitat niciodată localul.
„Din cauza unui eveniment recent care a atras atenția presei și a provocat un aflux de recenzii care nu descriu o experiență de primă mână, am suspendat temporar publicarea de noi recenzii pentru această listare”, a scris TripAdvisor.
Acum, Cristina Biacchi, care deține Bar Pace împreună cu soțul ei, se întreabă de ce clientul supărat nu și-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit”, a declarat ea duminică pentru ziarul italian La Repubblica . „A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și timpul de spălare s-a dublat; iar apoi două fețe de masă”.
„Pentru a le tăia la jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a adăugat Biacchi.
Proprietara cafenelei a spus că ea crede că timpul înseamnă bani și a citat creșterea costurilor din industrie, dar a mai declarat pentru La Repubblica că Bar Pace nu ar fi insistat asupra taxei de feliere de doi euro dacă clientul ar fi contestat-o.
„Toate astea nu s-ar fi întâmplat”, a declarat Biacchi pentru publicație.
Între timp, o avalanșă de noi recenzii negative a tras în jos ratingul Bar Pace de pe Facebook la 2,7 din 5 stele.
„Este ciudat atunci când cineva care nu a fost niciodată în acest bar scrie o recenzie negativă”, a scris un utilizator care i-a pedepsit pe cei care au bombardat cu recenzii furioase.
„Oamenii folosesc social media pentru a-i avertiza pe alții să evite acest bar și au perfectă dreptate să facă acest lucru”, a replicat un alt utilizator. „Dacă vă pasă atât de mult, continuați să mergeți acolo, plătind 9,5 euro pentru un [sandwich] toast”.
Sursa: adevarul.ro