Carrefour a cumpărat 36 de hypermarketuri în Spania pentru 205 milioane de euro
Grupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distribuție, a anunțat luni că a semnat un acord cu grupul basc Eroski pentru achiziția a 36 de hypermarketuri din Spania, cu o suprafață totală de 235.000 de metri pătrați, precum și a opt galerii comerciale și a 22 de stații de alimentare adiacente magazinelor, informează Reuters și AFP. Grupul Eroski a precizat că valoarea tranzacției este de 205 milioane de euro, o sumă confirmată și de un purtător de cuvânt de la Carrefour.
"Această achiziție permite Carrefour să-și mărească rețeaua de magazine și să se implanteze în 27 de noi orașe precum și să-și consolideze poziția pe piața alimentară", a precizat distribuitorul francez într-un comunicat.
Prezent în Spania încă din 1973, Carrefour este al doilea distribuitor de produse alimentare din Spania cu 173 de hypermarketuri, 126 de supermarketuri, 419 magazine de proximitate și 123 de benzinării.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 107 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin de comerț online.
AGERPRES