Când încep lucrările la drumul județean care poate fi o alternativă la aglomerația de pe Valea Prahovei, pe DN1
Drumul Național 1 este, poate, cel mai aglomerat tronson din țară, fiind principala cale de acces către stațiunile de pe Valea Prahovei. Autoritățile prahovene au anunțat când va începe modernizarea drumului care va fluidiza accesul în acea zonă.
Aglomerație pe DN 1. FOTO Arhivă
În primăvara acestui an, urmează să înceapă lucrările de modernizare/construire pe Drumul Județean Câmpina - Săcele, șoseaua de pe Valea Doftanei care poate deveni o alternativă la traficul de pe DN 1 Valea Prahovei/DN 1A Cheia – Săcele (varianta pentru camioane). Mai exact este vorba despre 25 de kilometri de drum județean și forestier pe Valea Doftanei, anunță observatorph.ro.
Constructorul va începe lucrările pentru modernizarea Drumului Județean Câmpina – Săcele pe Valea Doftanei în primăvara acestui an pe tronsoanele care nu sunt supuse procedurii de expropriere. Suprafața coridorului de expropriere este de 257.959 mp, din care 83.129 mp intravilan si 17.4830 mp extravilan.
Valoarea totală calculată pentru toate imobilele proprietate privată aflate pe coridorul de expropriere se ridică la 467.667 de lei, adică 94.000 de euro.
Cel mai mare contract pentru pentru infrastructura reutieră secundară
În data de 25 ianuarie a fost prima ședință de lucru cu responsabilii proiectului care se dorește o alternativă la DN 1 Valea Prahovei, chiar și a DN 1A Ploiești - Cheia - Săcele, varianta pentru camioane între Ploiești și Brașov.
Contractul pentru modernizarea DJ Câmpina - Săcele a fost semnat în primăvara anului 2023 pentru 300 milioane lei și este cel mai mare contract pentru infrastructura rutieră secundară semnat la Ministerul Dezvoltării/Compania Națională de Investiții.
Pentru acest proiect cu o durată de execuție de trei ani, Erbașu caută șef de șantier și responsabil calitate drumuri, potrivit anunțurilor de angajare.
Drumul trece pe la altitudinea maximă de 1.285 metri în Pasul Predeluț, iar durata mare de execuție, de 42 de luni, este dată de relieful dificil și de perioada mai redusă în care se poate lucra în zona montană.
Pe unele tronsoane, șoseaua este impracticabilă, arată expertiza din caietul de sarcini pe care a consultat-o Economedia . Șoseaua va fi lărgită la opt metri parte carosabilă, cu câte trei metri lățimea pentru fiecare bandă de circulație, 1,5 metri acostamente și 0,5 metri benzi de încadrare, a transmis la semnarea contractului, reprezentantul constructorului.
Sursa: adevarul.ro