Căile ferate germane au trimis din greșeală un tren electric pe o linie neelectrificată
Din neatenție, administratorul de infrastructură al căilor ferate germane a îndrumat duminică un tren electric pe o linie neelectrificată, motiv pentru care a făcut ”pana prostului”, relatează Clubferoviar.ro .
După electrificarea completă a conexiunii feroviare Zurich-Munchen, noile trenuri Astoro ale CFF (Chemins de fer fédéraux) și-au redus timpul de parcurs cu 45 de minute, până la patru ore.
Intrarea în vigoare a noului Mers al Trenurilor permite de acum încolo legături mai rapide și mai frecvente spre Milano și Munchen. Între Germania și Elveția circulă acum de două ori mai multe garnituri feroviare decât înainte.
Un tren electric pe o linie neelectrificată. Garnitura a trebuit remorcată de o locomotivă diesel
Numai că duminică a avut loc un incident demn de un Dorel vorbitor de limba germană. Un tren al CFF care plecase din Zurich spre Munchen a făcut ”pana prostului” la scurt timp după ce a trecut frontiera. Și asta pentru că, deși era vorba de un tren electric, el a fost ”deturnat” pe o cale ferată pe care nu existau catenare, a declarat un purtător de cuvânt al Deutsche Bahn pentru Keystone-ATS, informație preluată de site-ul elvețian Blue News .
Trenul a putut să-și continue călătoria până la cea mai apropiată gară, Hergatz, în apropiere de Lindau, unde s-a oprit. Apoi a fost nevoie ca garnitura să fie remorcată de o locomotivă diesel. Pasagerii și-au putut continua călătoria cu trenurile regionale care circulau prin zonă. Motivul pentru care s-a produs acest incident este încă în curs de clarificare.