BREAKING Ultimele date din exit-poll-uri, valabile pentru ora 19.00
Cursa curselor continuă într-o viteză mult mai mare decât în trecut, iar rezultatul este unul greu de anticipat. Se intră pe ultima turnantă, iar mașina roșie conduce detașat, însă în spatele său s-a format un pluton care rulează la distanțe foarte mici. Tabela de clasament a fost actualizată și s-ar putea să aven parte de concurenți surpriză care să promoveze în liga mare.
Mașina roșie
Mașina roșie continuă să conducă plutonul, cu 26 de lungimi de caroserie, o pierdere de turație față de update-ul anterior, când mașina roșie avea 28 de lungimi de caroserie. Mașina roșie pare că și-a consolidat poziția de lider, dar întreaga echipă este extrem de mobilizată pentru a nu apăra incidente pe traseu. Un echilibru fin între viteză și strategie pare să fie cheia pentru menținerea locului fruntaș.
Mașina aurie accelerează și a intrat serios în depășire
Mașina aurie a accelerat puternic și a intrat în depășire, aflându-se acum la 17 lungimi de caroserie. Echipa pare că a schimbat pneurile la timp și pe final de cursă, mașina aurie pare să fie gata să termine pe locul secund.
Mașina albastră menține cadența
Mașina albastră a stat mult timp pe locul secund, dar acum a pierdut din turație. Mașina albastră este la 15 lungimi de caroserie, dar îi suflă în ceafă mașina galben albastră care are 14 lungimi de caroserie.
Mașina Galbenă a mai pierdut din turație
Mașina galbenă a mai piedut din turație și se află la 14 lungimi de caroserie, însă ocupă locul 4.
Pe ultima turnantă se anunță o cursă extrem de strânsă între mașina aurie, mașina albastră și mașina galbenă.
Mașina verde
Mașina verde pierde din turație și ajunge la 5 lungimi de caroserie, ceea ce generează mari emoții privind promovarea în elită. Terenul dificil și-a spus cuvântul, iar echipa sa încearcă să păstreze controlul pentru a evita o ieșire timpurie din competiție.
Mașinile începătoare testează terenul
Mașinile mici (cum e mașina care răspunde la semnalul S.O.S. și mașina sub deviza „pot să o fac”) au accelerat, fiecare cu 7 lungimi de caroserie. Deși fără șanse reale la podium, echipele lor par să lupte pentru a-și face simțită prezența în pluton. O nouă intrare, cu un sens aparte, pare că a pierdut din turație și acum este la doar 2 lungimi de caroserie, încă departe de rivalii mai experimentați.
Restul plutonului
Mașinile mai mici, deși încă departe de pragul calificării, continuă să ruleze cu determinare. Publicul le admiră efortul, dar șansele unei surprize majore par reduse.