Black Friday/Volume de 100 de milioane de lei, la ora 9:00; în minutul de aur au fost efectuate 4.792 de tranzacţii
Totalul volumelor tranzacţionate în România, înregistrat la ora 9:00, cu ocazia Black Friday, se ridica la valoarea de 99,58 milioane de lei, în creştere cu 92,1% faţă de intervalul similar al ediţiei anterioare a evenimentului, arată datele în timp real publicate, vineri, de PayU România.
Conform statisticii, numărul total de tranzacţii înregistrate până la ora respectivă era de 114.654, mai multe cu 88,12%) raportat la intervalul de referinţă.
De asemenea, volumele totale tranzacţionate cross-boarder ajunseseră la 5,7 milioane de lei (+143,03%), la 8.472 de tranzacţii (+131,6%). În topul cross-boarder în funcţie de banca emitentă a cardurilor conduce Marea Britanie, cu 83,59% din total, urmată de Ucraina (aproape 9%) şi SUA (1,08%).
Datele PayU România arată, totodată, volume cu un singur click de aproape 60 de milioane de lei, la ora 9:00, în creştere faţă de anul trecut cu 141,95%), respectiv un total de 72.928 al tranzacţiilor cu un singur click.
Pe categorii de produse, pe primul loc în preferinţe conduce detaşat IT&C, cu 73,67% din total, urmat de eTail (aproximativ 18%) şi Gaming (3,13%).
Minutul de aur a fost înregistrat în intervalul 7:44 - 7:45, moment în care au fost efectuate 4.792 de tranzacţii. Numărul mediu de tranzacţii pe minut este de 216, la momentul actual.
Un studiu realizat de Kantar România arată că mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei.
Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
În topul retailerilor online preferaţi de români se află eMag , urmat de Altex.ro şi Flanco.ro .
În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea. AGERPRES