Black Friday/Produse de 4,7 milioane de lei, comandate în primul minut al campaniei; 1.000 de telefoane, cumpărate în 36 de secunde (retailer)
Românii au cumpărat, în primele trei ore de la startul campaniei Black Friday, produse de peste 312 milioane de lei, arată datele publicate, vineri, de retailerul eMag.
De asemenea, peste 150.000 de produse au fost vândute de sellerii din Marketplace, în creştere cu 20%, comparativ cu anul anterior.
Clienţii pun în coş, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun.
Potrivit sursei citate, la ediţia din acest an a Black Friday, clienţii au optat în special pentru livrarea în easybox, iar 44% dintre clienţii care au opţiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. În acelaşi timp, aproape 54% din totalul comenzilor au fost plătite cu cardul şi 83% dintre vizite au fost efectuate de pe dispozitive mobile.
Reprezentanţii retailerului online precizează că, în primele zece minute ale campaniei de reduceri, au fost înregistrate 1,7 milioane vizite pe site-ul propriu. Numai în primul minut de Black Friday au fost comandate 8.260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei.
Datele centralizate de eMag relevă faptul că în secunda de aur (ora 7:37:42) au fost comercializate 333 de produse, iar în minutul de aur (la ora 7:38) au fost comandate 8.503 de produse, în valoare de 5,6 milioane de lei
Pe lista produselor vândute rapid, în primul minut de la start, se află: telefonul mobil Oppo (1.000 bucăţi în 36 de secunde), apă de toaletă Hugo Boss The Scent pentru bărbaţi (500 de bucăţi, în 39 de secunde), Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance (500 de bucăţi în 40 de secunde) şi televizor Samsung, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD (1.000 de bucăţi în 52 de secunde)
Cea mai mare comandă înregistrată este 37.100 de euro, redus de la 47.150 de euro, pentru un Ford Kuga.
Topul reşedinţelor de judeţ de unde au comandat românii cel mai mult este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina, Constanţa, Zalău, Alba Iulia şi Timişoara.
În 2019, eMag a înregistrat, cu ocazia Black Friday, comenzi în valoare de peste 499 de milioane de lei şi mai mult de 10,8 milioane de vizite online. Reprezentanţii companiei estimau, înaintea demarării campaniei, vânzări de peste 500 de milioane de lei, numărul produselor aflate în promoţie fiind de 3,5 milioane.
Companie românească fondată în anul 2001, eMag a devenit un lider în retailul online în România, având prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru ţări în care activează.
În 2018, veniturile grupului eMag au crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei, comparativ cu datele din anul precedent. AGERPRES