Black Friday 2021/Numărul tranzacţiilor s-a majorat cu aproape 32% faţă de anul trecut (ora 14:00)
Numărul de tranzacţii consemnate la ora 14:00 în cadrul campaniei Black Friday a ajuns la 411.365, cu 31,75% mai mult decât la aceeaşi oră în anul 2020, arată datele actualizate ale PayU România, transmise vineri AGERPRES.
În acest context, au fost înregistrate 269.491 de tranzacţii achiziţionate prin plata cu un singur click, în creştere cu peste 62% decât în anul precedent, iar totalul volumelor tranzacţionate până la ora amintită ajunsese la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% peste ponderea raportată la ediţia din 2020 a Black Friday. Dintre acestea, 119,86 milioane de lei reprezentau plată cu un singur click.
Conform statisticii în timp real, minutul de aur s-a înregistrat la ora 8:00 şi a rămas la 3.563 de tranzacţii, în timp ce numărul mediu de tranzacţii pe minut era de 532, cu peste 35% mai mare decât cel din anul precedent.
Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 610 lei, respectiv 1.003 lei pentru cumpărăturile achiziţionate în rate.
Datele PayU dezvăluie faptul că tranzacţiile procesate în alte ţări au fost de 34.419, o diferenţă de peste 43% în comparaţie cu anul trecut. În topul ţărilor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina şi Statele Unite ale Americii.
De asemenea, până la ora 14:00, industria de eTail a preluat conducerea în ierarhia tranzacţiilor, cu un cuantum de 62.681 lei. Pe locul al doilea şi al treilea se clasa industria de IT&C, cu tranzacţii în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
Pe de altă parte, reprezentanţii PayU România au precizat, vineri, într-o erată transmisă AGERPRES, că cifrele preluate în mass-media cu privire la scăderea de peste 72% a volumului tranzacţiilor, în primele 30 de minute de la debutul ediţiei 2021 de Black Friday, nu reflectă realitatea pieţei, din cauza "unui decalaj de actualizare a datelor analizate".
"Din cauza unui decalaj de actualizare a datelor analizate cu privire la ziua de Black Friday, cifrele live preluate în primele minute ale dimineţii de pe dashboard-ul PayU România nu reprezintă realitatea pieţei. În consecinţă, scăderile de peste 72% transmise reprezintă statistici eronate şi nu reflectă rezultatele reale ale evoluţiei cifrelor de Black Friday 2021", menţionează procesatorul de plăţi online. AGERPRES