Bărbaţii, mai curajoşi decât femeile: ce alimente ar cumpăra românii online
Intregul studiu va fi prezentat de catre Daniel Enescu, managing partner al Daedalus Millward Brown, in cadrul ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.
Mai sunt doar 5 zile pana la eveniment, asadar iti sugeram sa iti achizitionezi biletul de acces cat mai repede. Locurile sunt limitate.
Doar 5% dintre clientii online au achizitionat produse alimentare de pe internet in ultimele 6 luni
Topul categoriilor cumparate online este dominat de produse de imbracaminte sau incaltaminte (37,6%), produse electronice (36,6%), produse electrocasnice (28,9%) si produse cosmetice/parfumuri (26,2%). Comparativ, doar 5,2% dintre cumparatorii online au achizitionat si produse alimentare in ultimele sase luni.
In schimb, in urmatoarea jumatate de an, 11,8% dintre persoanele care intentioneaza sa faca achizitii online vor cumpara cu certitudine si produse alimentare, in timp ce 27,1% dintre acestea spun ca probabil vor face o astfel de achizitie. Barbatii par sa fie usor mai “curajosi” decat femeile in a cumpara produse alimentare online. Mai exact, 42,3% dintre barbati spun ca probabil si cu siguranta vor cumpara alimente online, in timp ce procentul este de 35% in cazul femeilor.
“Unul din motivele principale pentru care apetitul romanilor pentru achizitiile online de produse alimentare este asa de scazut este oferta relativ limitata din magazinele online, prin comparatie cu o oferta foarte generoasa in magazinele clasice. Pe masura ce vor aparea mai multi jucatori cu produse alimentare in online, ma astept ca si interesul consumatorilor pentru aceasta categorie sa creasca” a spus Daniel Enescu, managing partner Daedalus Millward Brown.
Sursa: adevarul.ro