Asta e de DNA
Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului București a achiziționat, în ultimii 4 ani, servicii de evenimente și de promovare, prin achiziție directă, de la firma care aparține purtătorului de cuvânt al institutului și soției acestuia, conform Buletin de București . Totalul afacerilor dintre angajat si angajatorul instituției publice – 690.000 de lei.
Firma MEDIA STRATEGY & CONFERENCES SRL aparține lui Ștefănescu Bogdan și soției sale, Ana Maria. Societatea, înființată în 2016, nu are alte contracte cu statul în afara celor cu INSMC. Numărul de telefon al purtătorului de cuvânt al firmei apare la contacte, atât la institut cât și la firmă, și chiar și în SEAP.
Contactat de jurnaliști, Ștefănescu a susținut că folosește firma sa pentru a ajuta spitalul prin acțiuni de fundraising și promovare, și că în acești 4 ani de contracte între firma sa și instituția la care e angajat, a reușit să aducă aproape 1,5 milioane de euro, de la firme private cu care au fost renovate și dotate mai multe secții. În opinia sa, nu există un conflict de interese.
În schimb, INSMC le-a transmis jurnaliștilor să trimită solicitarea pentru informații de interes public prin poștă, cu ștampilă și antet.
Citește articolul complet pe Buletin de București