Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România şi-a ales Consiliul Director pentru următorul mandat

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România şi-a ales Consiliul Director pentru următorul mandat

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România şi-a ales Consiliul Director format din cinci reprezentanţi aleşi pentru un mandat de doi ani din rândul companiilor membre.

Potrivit unui comunicat de presă al organizaţiei, Alina Vlădoianu-Teau (Mega Image România), Cristian Stoicescu (Ikea), Gabriela Mihăilescu (PENNY România), Tiberiu Dăneţiu (Auchan Retail România) şi Valer Hancaş (Kaufland România) formează noua componenţă a Consiliului Director al AMRCR, în urma votului exprimat în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei.

Alina Vlădoianu-Teau este de profesie avocat, are o experienţă de 21 de ani în domeniul juridic şi este în prezent unul dintre cei şase membri ai Comitetului Executiv al Mega Image România, ocupând în cadrul companiei şi funcţia de Vice President for Legal, Compliance & Public Affairs. Ea este la cel de-al treilea mandat în cadrul Consiliului Director şi din 2020 reprezintă AMRCR ca membru de board în cadrul EuroCommerce, principala organizaţie de profil a sectorului de retail/wholesale la nivel european.

Cristian Stoicescu este responsabil regional pe Tax&Finances, având poziţia de Country Financial Controlling&Tax Manager IKEA South East Europe (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia şi Ucraina). El se află la primul mandat în Consiliului Director al AMRCR.

Cu o experienţă de 14 ani în sectorul de retail, Gabriela Mihăilescu este în prezent Compliance and Public Affairs Coordinator în cadrul Penny România. Ea a absolvit Facultatea de Drept - Universitatea din Bucureşti, are studii postuniversitare şi master în Drept. Este la primul mandat în cadrul Consiliului Director al AMRCR.

Tiberiu Dăneţiu este Director de Marketing în cadrul Auchan Retail România. Cu un doctorat în economie, absolvent al Facultăţii de Comerţ din ASE, activează în retail din 2003. Alături de Dan Şucu, preşedintele Federaţiei Patronale a Reţelelor de Comerţ, Tiberiu Dăneţiu asigură reprezentarea AMRCR în Consiliul Director al Confederaţiei Patronale Concordia. În cadrul AMRCR, Tiberiu Dăneţiu este la cel de-al doilea mandat de membru al Consiliului Director.

Valer Hancaş este Director Comunicare şi Corporate Affairs în cadrul Kaufland România şi, din ianuarie 2021, este reprezentantul Confederaţiei Patronale Concordia/AMRCR în Consiliul Economic şi Social (CES). Valer Hancaş a făcut parte şi din Consiliul Director anterior, fiind reales pentru un nou mandat.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează următoarele 22 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.

La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizaţii ce grupează federaţii şi companii din domeniul retail şi comerţului internaţional din 31 de ţări. AMRCR este membră, prin Federaţia Patronală a Reţelelor din Comerţ, a Confederaţiei Patronale "Concordia", organizaţie reprezentativă la nivelul economiei naţionale şi partener de dialog social. AGERPRES


populare
astăzi

1 Greu de crezut așa ceva, dar...

2 Culisele picante din spatele așa-zisei crize dintre partidele „condamnate” să împartă un ciolan mai auster

3 VIDEO Singura întrebare care l-a făcut pe Putin să tușească...

4 DOCUMENT Pensiile rămân înghețate o perioadă, salariile bugetarilor la fel, dar pentru întreg anul viitor / Toate modificările importante

5 Amușinarea lui Orban pe la București arată că pe măsură ce se blochează colaborarea energetică cu Ucraina, cu atât devine mai importantă cea cu Români…