Așa o fi?
Florin Spătaru a trecut din funcția de șef al Șantierelor Navale Damen din Galați și Mangalia direct în cea de ministru al Economiei! ”Detașare” cel puțin stranie… Fie și pentru că la momentul avizării acestei nominalizări, nicio structură a statului român, în frunte cu chiar prea ”flexatele” servicii secrete nu a avut nici cea mai mică obiecție de făcut.
Și asta cu toate că inițiații sistemului cel puțin știau foarte bine, încă de atunci, că astfel practic olandezii de la Damen și-au pus directorul ministru al Economiei. Pe mâna PSD. Însă de frica AIVD-ului olandez și ținând cont că generalul Gheorghe Savu, fostul șef al Direcției Generale de Informații a Armatei este acum CEO pentru Damen România, a fost ”înghițit” și acest conflict grav de interese. Mai ales ținând cont de faptul că strategia de offset a României este gestionată tocmai de către Ministerul Economiei. Cel condus acum de Florin Spătaru, fostul șef al Șantierului Damen din Galați. Și care tocmai ce se pregătește să aprobe ajutorul de stat pentru fostul său loc de muncă… Șantierul Naval Damen Galați! Cea mai bună dovadă că România chiar a ajuns ” Colonie Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst ”, așa după cum dezvăluiam în ”lovitura” din 12 aprilie…
Damen o ține langa…
Compania condusă de generalul Savu nu a dezmințit oficial ”raportul corvetelor” pe care l-am publicat în data de 14 iulie. Și care ”demonta” propaganda olandeză cu privire la construcția simultană a mai multor nave militare performante la șantierele proprii de la Galați și Mangalia. Și nici nu avea cum…
Lovitură pentru Savu de la Damen: corvetele se pot face în Franța!În schimb, ”propaganda operativă” a DGIA pusă în slujba Damen o ține în continuare ”langa” cu ”legendarea” ipotezei că ar avea capacitatea construcției simultane de corvete. Bineînțeles, dacă Ministerul Apărării Naționale i-ar transforma din pierzători, în câștigători ai licitației internaționale adjudecată de francezii de la NAVAL GROUP. Și uite cum, chiar și pe 18 aprilie, cu doar 10 zile înainte de expirarea termenului limită pentru semnarea contractului corvetelor cu Naval Group, Damen continuă să exercite presiuni publice asupra MApN. Inclusiv prin lansarea ”știrii de ultimă oră” că poate construi nave și la Mangalia, și la Constanța! Și la prețul de acum patru ani, dar și în trei ani, în loc de patru!
Ultima ofertă a NAVAL!
Numai că ”Planul B” al ”frăției” vădite dintre DGIA și Damen poate fi de asemenea dejucat de o ofertă de ultimă oră a francezilor de la NAVAL GROUP. Compania câștigătoare a licitației internaționale urmând a face Ministerului Apărării Naționale propunerea oficială ca toate cele patru corvete militare să fie construite în Franța, în următorii patru ani! Printr-un contract garantat de Guvernul de la Paris! Ceea ce ar face zadarnică inclusiv ”sinuciderea economică” a patronului Șantierului Naval Constanța, Gheorghe Bosînceanu. Cel care preferă să piardă un contract gata câștigat de zeci de milioane de euro, decât să supere ”Justiția paralelă” a DGIA tocmai în aceste zile, când ”Gruparea Băsescu” pierde procesele pe bandă rulantă… Și definitiv! SURSA: National.ro /Cătălin Tache