Aproape 2.200 de dosare de daună din cazul Omnia Turism, avizate de asiguratorul Omniasig
Compania de asigurări Omniasig Vienna Insurance Group a avizat 2.195 de dosare de daună în cazul agenției de turism Omnia Turism, se arată într-un comunicat al societății de asigurări remis miercuri AGERPRES.
'Referitor la cazul agenției Omnia Turism, asigurată la societatea noastră pentru riscul privind rambursarea cheltuielilor de repatriere sau a sumelor achitate de turist în cazul insolvabilității sau falimentului agenției de turism, precizăm că procesul de avizare a dosarelor de daună este în derulare. Până în prezent, au fost avizate 2.195 dosare de daună', se spune în comunicat.
Persoanele păgubite pot contacta Omniasig Vienna Insurance Group la numărul de call-center 021-9669 pentru avizarea daunelor și pentru întocmirea dosarelor de daună și completarea acestora cu documentele justificative necesare.
Suma asigurată este de 50.000 dolari/polița de asigurare, în conformitate cu prevederile legale. Valoarea despăgubirilor va avea în vedere raportul dintre suma asigurată și valoarea totală a prejudiciului, obținându-se astfel un procent care va fi aplicat fiecărei solicitări de despăgubire avizată pe această poliță.
Potrivit ministrului Turismului, Mircea Titus Dobre, paguba produsă de Omnia Turism este cea mai mare de după revoluție, în condițiile în care agenția a vândut pachete de aproximativ 7,5 milioane de euro pentru anul 2018 unui număr de 8.500 de clienți, iar pentru perioada 17 octombrie — 31 decembrie 2017 au mai fost încasați 433.000 de euro de la 202 turiști.
AGERPRES