Apple şi teama de Android: "fac reclame mai bune, ecranele mari vând şi noi nu reuşim să promovăm iPhone-ul"
Potrivit Re/code , documente interne ale Apple arată cum compania din Cupertino vorbeşte despre cota de piaţă, telefoane mai mari, războiul sfânt împotriva Android şi preţuri mai mici.
“Competitorii noştri şi-au îmbunătăţit radical hardware-ul şi chiar ecosistemul”, a spus cineva din echipa Apple, potrivit unui document intern. Acesta a fost prezentat de către Samsung în procesul cu Apple, în prezenţa vicepreşedintelui companiei fondate de Steve Jobs, Phil Schiller. În el se arată că marea creştere Android vine din zona ecranelor mai mari care costă sub 300 de dolari, dar chiar şi din zona smartphone-urilor vândute sub 30 de dolari.
O altă îngrijorare din tabăra Apple vine din faptul că Samsung şi celelalte companii cheltuiesc sume obscene de bani pe publicitate şi presiune faţă de operatori. De asemenea, operatorii limitează numărul de iPhone-uri vândute pentru că acordă subvenţii foarte mari. Phil Schiller recunoaşte totuşi că strategia Samsung e foarte bună.
Reclama Samsung de la Super Bowl
“M-am uitat la reclama Samsung de la Superbowl. E foarte bună şi mă gândesc că băieţii simt că sunt câştigători, în timp ce noi ne chinuim să găsim un brief pentru iPhone”, spune Schiller.
Ultima reclamă la iPhone
Sursa: adevarul.ro