Anglia-Franța, un meci-spectacol care a rupt audiențele. Cel mai mare rating de la începutul CM 2022
Partida din sferturile de finală ale Cupei Mondiale din Qatar a avut cea mai mare audiență dintre toate meciurile difuzate până acum de Televiziunea Publică, potrivit Pagina de Media .
Meciul Anglia-Franța, de la TVR 1, a captat interesul telespectatorilor români FOTO Profimedia
Considerat finala din sferturile de finală, meciul Anglia-Franța, încheiat cu scorul 1-2, a fost unul fabulos, pe muchie de cuțit , la capătul căruia francezii s-au calificat în semifinalele CM Qatar 2022.
Partida a ținut cu suflectul la gură și publicul din România și a transformat postul TVR 1 în lider absolut de audiență, pe toate targeturile: național, urban și comercial.
La nivelul puplicului naţional, aproape un milion şi jumătate de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de fotbal de pe TVR 1. Pe locul al doliea s-a situat Kanal D, cu aproximativ un milion de telespectatori (cu serialul turcesc „Infidelul“ şi cu filmul „Un alibi perfect“). Antena 1, cu semifinala show-ului „Te cunosc de undeva!“ a fost pe locul 3 la nivel național, cu 971.000 de telespectatori, iar Pro TV, cu filmele „Un tataie de coşmar“ şi „Five Gang: Un altfel de Crăciun“, a ocupat loar locul 4 (922.000 de telespectatori).
Și la nivelul publicului din orașe dramaticul meci a fost de departe opțiunea numărul 1 a publicului, cu o medie de 830.000 de telespectatori, la distanţă de 300.000 de telespectatori în faţa Kanal D. Antena 1 și Pro TV au fost pe locurile 3 și 4.
Pe publicul comercial (21-54 de ani, urban) audienţa sfertului de finală a sărit de 400.000 de telespectatori pe minut. Pe acest segment, Pro TV a fost pe poziţia a doua (aproape 300.000). Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile 3-4.
Și partida Olanda-Argentina , din sferturile de finală ale Cupei Mondiale din Qatar, difuzată vineri seara, a transformat postul TVR 1 în lider de audiență și a surclasat show-ul „Vocea României“ de la Pro TV.
Sursa: adevarul.ro