Amănunte halucinante: cu ce găinării se ocupă ING România
Recent, ING România a fost în centrul a numeroase dispute cu clienții pe tema lansării aplicației de business pentru persoane juridice.
Concret, acum aproximativ doi ani, ING a lansat o aplicație nouă, pe care a mutat treptat și forțat toți clienții PFA și persoane juridice, de pe platforma lor existentă (vechiul Homebank). Noua aplicație fiind profund netestată, plină de numeroase probleme de toate felurile, găuri de securitate, interfață deficitară și multe altele.
Păreri împărtășite, de altfel, de majoritatea clienților, fiind semnalate în mod public, pe toate canalele de comunicare ale ING dar și pe platformele Apple/Google. Pe Apple AppStore aplicația ING Business România avea o notă record de 1,6 / 5 - de departe cea mai mică notă pentru orice aplicație românească, bancară sau nu.
În loc sa asculte de feedback și să renunțe la experiment sau să repare aplicația, am descoperit cu uimire că ING a preferat altă abordare. Aplicația apare acum subit cu mii de ratinguri de 5 stele și o medie generală de 4,5. Cumpărarea de ratinguri false din India/Pakistan era o practică frecventă pe vremuri în rândul creatorilor de conținut, dar ar fi o surpriză din partea unei companii de asemenea anvergură.
Atașat, o captură de ecran din 5 ianuarie 2023, la 2 ani de la lansare, unde se vede clar nota de 1,6 și 286 de ratinguri. Și una de astăzi, 2 luni mai târziu, unde brusc avem 4500 de ratinguri (dar review-urile sunt la fel de necruțătoare, majoritatea de o stea).
ING România a fost contactată de redacție pe această temă și vom actualiza articolul cu răspunsul lor, dacă vom primi unul.