Sorana Cîrstea colaborează din 2016 cu firma americană New Balance, dar până atunci a avut contract cu Adidas timp de 12 ani.
Sportiva cu două trofee cucerite în carieră a dezvăluit ce strategia ar fi abordat Adidas la un moment dat într-o discuție: un mesaj cu tentă sexistă pe care i l-au transmis reprezentanții companiei din Germania.
Sorana Cîrstea: „Adidas îmi spunea: «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1»”
„Îmi aduc aminte când aveam contract cu Adidas. Tot timpul îmi spuneau, având în vedere că arăt binișor pentru o sportivă, că «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1».
Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu. Așa că îmi spuneau: «Mai bine ești frumușică și în top 20, decât... mai puțin frumoasă și numărul 1». Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață”, a relatat Sorana în podcastul „La Fileu”, găzduit de artistul Speak.